Author Designing Blog

Annyeong.Just know me as Ray. 16 years old. And yes I'm muslimah.Imma kpoopers.Please respect me.
 Fairies is wishing -->









secret message / cbox
Monday, November 25, 2013


Annyeong gays! Ops. Guys i mean. Duh ,it holiday! The things that i love most. Hah gambar DO dengan Kai dekat atas tu takde kaitan. So ,abaikan. xD

Wow! Holidays ni aku penuhkan dengan Kpop-ing. Astaghfighullah. MAMA 2013, RM ,and so on. Okay. MAMA 2013 tak best and boringggg -.- Sadly ,Super Junior tak attend MAMA tu. Sebabbbb yeah sebabb diorang datang MALAYSIA! HAHA omg omg aku bagaikan nak rak lah nak pergi SS5 tuh. But ,money and ticket and who nak teman aku ? Masalah berlonggok haa.

So , i dah 16 years old babes. Fiuu and i got some gift from my friends. Aww babes ,thn depan aku bagi hadiah kat korang ^^ Nampak gedik je. Lulz. Banyak k Kpops problems dkt Twitter. Haha. Myungsoo dengan Gfnya lah ,it funny though. Sebab ramai bangkang. Nasib dia bukan bias aku.

Actually, banyak lagi story aku nak ngapdet ni. But,nanti nantilah. Nanti cerita pnjang pnjang sapa nak baca ? Korang jugak kann ? kan ? Just angguk boleh ? ohyeah. hehehe. Okayh. Gua nak blah ni. Nak solat Zuhur! Annyeong!

I miss my schools and hostels. Even my classes!




old
new