Author Designing Blog

Annyeong.Just know me as Ray. 16 years old. And yes I'm muslimah.Imma kpoopers.Please respect me.
 Fairies is wishing -->









secret message / cbox
Saturday, March 1, 2014
 
Annyeong! Hehehe. K. Sedih. Dah lama serious gila tak update blog ni. Ya Allah. Sunyi je blog ni. K ni problemo sebab Google Chrome buat hal ape ntah. Abaikan. Asalkan baru dpt tahu boleh jugak bukak ni. Ni pun tak betul sangat format. *ABAIKAN*
 
Yoyo! 2014 kembali! K tahun ni aku duduk eh menduduki SPM. I'm one of the candidates ye gegirls. Please wish me luck . Crush aku macam biasa. Tak cakap pun dengan aku. Sedih. Takkan nak pergi dekat dia kot. Malu baq hang. Dialek penang kembali lagi!
 
Sorry ! Post ni gila sikit sebab aku eksaited menulis blog. Dah lama k tunggu moment ni. Hekhekhek. Oww Syadah , hang kena promote blog aku balik. K bajet kan ?
 
Takpelah. Dah pukul 2 pagi kot. Dengan esok nak balik hostel. Memang tak ah nak tahan mata luas luas. Tapi memang nak pun! Sebab nk update blog lagi. APepun ,doakan aku berjaya tahun ni! ^^
 
P/s : Waiting for next update!


old
new